Thursday, March 19, 2009

Kritikan yang membina...

Tepat jam 4.05 petang, aku dan sahabat2 (Puteri n Sara) masuk ke makmal komputer utk subjek Teknologi Dalam Pengajaran Matematik (TMP 3063)......erm Puan Roslin dah ada dalam makmal..kira kami agak lambat..lima minit je pun...Hari ni, tentatif kelas mcm biasa..ada individual presentation about GSP software...so, tengok je la sahabat2 yang present diorang punya hasil tugasan..ada yang menarik perhatian aku dan ada gak yang membuatkan aku tak fokus..apapun setiap orang mempunyai cara yang berbeza...tiba-tiba PN ROSLIN : lepas ni NURUL AINI.....apalagi..debaran mula terasa..namun ia masih dapat dikawal..so, giliran aku..mcm biasa mulakan presentation dengan memberi salam....aku pun present la dengan yakinnya biarpun terselit sedikit rasa debar...tiba-tiba...kedengaran suara lantang dari Puan Roslin memberi komen tentang hasil tugasan aku...aku pun memberi sedikit penjelasan yang agak bernas dan boleh diterima (masa tu..cuak jugak)..selepas habis je presentation..aku terus jumpa Puan Roslin dan kami berdiskusi secara ringkas tentang hasil tugasan...Alhamdulillah..mendapat feedback yang baik..dan aku menjadi lebih semangat..MAKA MELANGKAHLAH DENGAN GAGAH BERANI..JANGAN BERHENTI..BERSEMANGATLAH..

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin