Wednesday, October 21, 2009

Di sebalik nama...

Assalamualaikum.....erm..nak cite pasal apa yer...ermmmmm...time ni aku letih sebenarnya...tak larat....aduhai...

ermmm.ada apa dengan nama?...setiap orang ada nama masing2 kan....nama ku..Nurul Aini...dulu kawan2 sekolah..panggil aku nurul...masa kat matrik...aku pun perkenalkan diri aku Aini...tapi ada jugak yang aku suruh panggil Nurul....tapi bila orang panggil aku aini..aku bahasakan diri Nurul..tershashul..hehe...takpe..janji tu nama aku..bukan nama orang lain..


rahsia di sebalik namaku menurut DR. HM Tuah Iskandar



A -- Anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dalam fikiran anda.(jarang)
I -- Anda mudah senyum dan boleh buat orang lain tersenyum ..(ye..suke senyum..)
N -- Anda suka bekerja, tapi sll mahukan kerehatan.
(jap lagi nak gi keja..)
I--sama mcm atas....

ok lah..nak rehat jap....jap lagi nak keja..

p/s : kalau nak tau lebih lanjut pasal nama ni..boleh la tgk blog kwn saya....sofiah..

p/s: sebenarnya..aku takde idea...otak beku...

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin