Saturday, October 24, 2009

Takde tajuk

Assalamualaikum

ermmm....time ni baru habis study subjek COMPLex Variable....part Taylor Series..saje nak cite..masa aku dok menelaah pelajaran dengan tekunnya sambil mengerut dahi...dan sempat lagi membelek jerawat yang memenuhi pipiku yang tembam nih...dan bintik2 y melingkari mataku hihi..(apa dia tu..hanya orang melihatku dengan jarak yang dekat je tau..)..tiba-tiba...aku rasa nak call sapa2 je la..maklumla...dapat call free...mula2 nak call yani..tapi dia ada exam...call yat..tak angkat plak..pastu call sara...yes..angkat....sembang2..bla bla bla...pastu rehat kan telinga ni jap...call pia plak..hehe...sembang2...bla...bla..pastu yani miscall...baru habis exam...so call dia..sembang2..bla bla...secara kesimpulannya...aku study cuma 15 minit..bgayut dalam telefon 60 minit...huhu...

pastu..apa aku buat..tetiba rasa nak ambk gambar lap top aku nih..hehe..

Jenama ACER..Aspire 4935..sayang kamu..oh laptop ku..actually..aku beli laptop ni time aku sem 6..kira agak baru la....masa sem 1-2..memang tak terfikir lagi nak beli..lagipun time tu harga ltop mahal....masa sem 3-4..memang ada keinginan nak beli..tapi syik dok tangguh...tak pe..beli sem 5 la...hehe..bila sem 5...semangat nak beli...tapi takbeli2 pun..so sem 6..patut beli...lagipun sem tu..banyak gile assignment...memang aku membutuhkan ltop..ltop bukan lagi menjadi satu kemahuan...tapi satu keperluan...

~pengalaman takde ltop selama 5 sem....hanya aku dan pia je yang tau...hehe..~

ngantuk...selamat malam...zzzzzzz

2 comments:

  1. hehe..

    Betul tu nurn..

    Tp, pia ni ime xde laptop leh je wt keja..

    hehe..

    Tp, ble pia ade lptop cm malas plk..

    Hehehe..

    Tp, itulah hakikatnya, hnya kita aje yg tau kn..

    hehe

    ReplyDelete
  2. sama la kite pia...

    bila de ltop...jadi ltop addicted plak

    hehe..kite je y tau..pia..kite kan kuat

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin