Wednesday, May 6, 2009

BERAKHIRNYA SEM 6

  • Alhamdulillah.sem 6 berakhir dengan jayanya...last paper iaitu paper TMC 3033, satu2nya subject mengira utk sem ni yang berakhir tepat 11.30 pagi tidak mengecewakan..lega...
  • sem ni banyak mengajar aku untuk lebih bersabar dan tenang...bayangkan..setiap minggu ada ja assignment yang perlu dihantar...lecturer plak rajin sangat top up assignment..aduhai..lepas satu.satu..pastu ada lagi..dah hantar satu..dpat satu..pastu anta yang lain..dpat yang lain plak...sem ni juga aku banyak menerima jemputan utk memberi ceramah..apalagi kalau bukan presentation..entah bapa kali aku mencapap..setiap minggu ada jer jemputan..lebih2 lagi kelas Kimia..suka sangat tgk aku bercakap kat depan...aduhai...nak tak nak..kena buat jugak...
  • apapun..sem 6 aku tempuhi dengan penuh cabaran dan dugaan bersama sahabat2 yang sering membuatkan aku semangat..menemani aku ketika susah dan senang..hidup di dunia kampus ni..sahabat2 la yang akan sentiasa bersama aku...pergi n balik kelas sama2..makan sama2..buat assignment sama2..bincang sama...n banyak lagi..
  • tapi hakikat kehidupan sebenar..aku sendiri..sendiri dalam memilih jalan hidup...sendiri dalam memikirkan jalan mana yang aku harus pilih...jalan yang lurus, jalan bengkang bengkok atau jalan mati..yang pasti JANGAN PILIH JALAN HITAM...hehe macm tajuk filem plak...
  • kerana aku sendiri..aku tidak mahu sesat...aku harus mencari jalan..jalan yang membawa aku kepada sinar dan cahaya cinta Nya.


..aku sendiri..

2 comments:

  1. komen tak beberapa kaitan dgn di ats : )
    owhh kakkk kesygann ku...setelahh berakhrnya sem 6 kak dan sem 2 su..kita sama3 bhgiaa..haha lepas ney dah tak lehh nak jump cm selalu lagii kakk..kak pon tk kan dgr lagii jeritann su kakk hahaha jgn lupa dtg umh, n mt mf kalau der wat salah pape kakk..su yang pelik di rumah 3-6-10

    ReplyDelete
  2. hehe..akak mesti rndu kat suara su..biarpun tak berapa nak merdu..tapi ia tetap dapat membuatkan akak bahagia dalam sengsara..hehe..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin