Wednesday, August 26, 2009

Tertidur lagi.....




aku pun taktau kenapa leh jadi mcm ni...
dah bapa kali aku syik mengantuk dalam kelas DR MAAROF....
tapi..kali ni..dari awal kelas sampai akhir kelas memang aku tak dapat nak fokus....

DR. pula mengajar dengan penuh tanggungjawab....malangnya...student dia yang sorang ni tidak memberi kerjasama langsung....nguap..t'lelap beberapa minit...bangun..t'lelap lagi..dan akhirnya..bila DR bagi rehat selama 2 minit...maka aku dengan rasa tidak bersalahnya melentokkan kepalaku di atas meja dengan berbantalkan lengan...

aku budget nak tido2 ayam 2 minit jela...
tapi.....aku bukan tido2 ayam.....aku tido dalam erti kata yang sebenar..sangat lena...sampai sahabatku Yati tak sampai ati nak bangunkan aku...huhu
bangun2..aku tanya yati...lama ke nurul tido???
dengan penuh yakinnya yati menjawab soalan aku
" ada la dalam 15 minit "

huhu...biar betul..lama nye..patut la pas aku bangun jer..mata aku secara automatik segar kembali.....tp time tu dah 9.47 pagi...so kelas pun dah nak abis...
jadi...memang aku tak dpat pa per langsung input utk subjek ni..
yang aku dapat...ialah dapat tido....
sampai ada sahabatku tegur...."sedapnya dia tido" hehe

huhu..maaf sekali lagi DR...bukan niat patik untuk tido dalam kelas...
tapi apakan daya..mata patik tidak mampu untuk celik dengan luas...tapi ingin pejam dengan rapatnya..huhu...

p/s: masa aku kat matrik...sahabat2 tutor aku menganugerahkan gelaran MS SLEEPY kat aku..hehe..coz...





2 comments:

  1. hehe~~
    me too...
    lebih kurang sama je kte ni..
    huahuahua

    ReplyDelete
  2. tapi ok lagi..tak lama sangat..hehe..minggu depan mcm ner la plak...

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin