Monday, August 10, 2009

Bercinta Sampai ke Syurga

masa aku gi kedai buku menemani sepupu yang nak beli buku latihan UPSR, aku pun rasa nak beli buku gak..saje...nak hilangkan rasa bosan la kononnya....so..aku pun belek2 la buku2 motivasi, novel cintan cintun, buku islamik dan banyak lagi....belek punya belek....ada sebuah buku ni menarik perhatian aku.....tajuknya ialah BERCINTA SAMPAI KE SYURGA..hasil karya Hasrizal Abdul Jamil..


nape erk aku beli buku ni?
adakah aku sedang mencari cinta sesama manusia?
adakah aku tengah hangat bercinta?
adakah aku sedang meniti alam pertunangan?
adakah aku sedang menanti alam perkahwinan?
inilah persoalan2 yang berlegar2 di minda ku tatkala ini....hehe..

nanti aku bagi tau..nape aku beli buku nih...

9 comments:

  1. waaaa...kte tau nape...
    nurl ngh menuju ke jalan itu....hehe

    ReplyDelete
  2. hehe..ye la tu..tapi kalu yat nak pinjam..maila..hehe.manatau yat pun menuju ke destinasi cinta ker

    ReplyDelete
  3. jgn lupa gtau sbb..
    kiter nak tau..
    hehe~~

    mesti aini kata..
    ishh..
    sebuk jelah sarah ni...
    tp x kira..
    kite nak tau jugak...
    lalala~~~

    ReplyDelete
  4. yati je ke??
    kite xleh pinjam..
    hehe..(malu2)

    ReplyDelete
  5. hehe..kalu nurl ckp yati tu..kira sara sekali la..kalu nurl ckp sara..kira yat sekali..hehe...sbb apa kite beli? jeng jeng jeng..

    ReplyDelete
  6. kak! npe kak beli ni kak...nk gk beli...hihi

    ReplyDelete
  7. kre di selubungi misteri laa nape nurl bli ek...hehe..
    ok3....nti kte wat pinjaman ngn nurul...mane tau lps baca buku ni rse mcm nk tuuppppp....
    hehe..paham2 ler...( mata dok blink3x...)

    ReplyDelete
  8. rasanya mungkin sbb nurul nak mengenali secara mendalam ttg apa itunya CINTA...insyaallah, murshid doakan supaya nurul dapat cinta yg sejati dan hakiki...
    nanti jgn lupa cite plak nape nurul beli buku nie!!!!

    ReplyDelete
  9. nape nurul beli buki ni????nk pnkam leh?hehhehe ~nasz~

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin