Wednesday, July 29, 2009

bila H1N1 serang KHAR......


...Beginilah suasana di KHAR apabila H1N1 menyerang....

Masa : 11.30 pagi
  • Penghuni KHAR yang mengalami demam, selesema, sakit tekak dan sewaktu dengannya diminta berkumpul di foyer Blok 1 untuk dibawa ke Pusat Kesihatan Tg Malim..
  • ramai pelajar yang dah mula pakai topeng sbg langkah berjaga2..
Pada pukul 3.00 petang (lebih kurang)...satu pengumuman telah dibuat..dimana UPSI diarahkan tutup dengan serta merta bermula 29 Julai hingga 9 Ogos 2009...maka bermulalah drama sebabak JOM BALIK KAMPUNG yang dibarisi pelakon2 spontan yang tidak berbayar...masing2 kalut cari tiket..ada yang gi pekan..gi kaunter SKS..gi KTM..sms sana..sms sini..tapi aku??! stay cool..hehe..


tapi sebelum nak kuar dari pintu pagar KHAR, pelajar kena ambik borang pelepasan dulu...maka, beratur panjanglah mereka...huhu

sempat lagi si pinky girl tu berposing..hehe..


semua penghuni KHAR tengah melakonkan watak masing2..sibuk sana sini



sebelum pulang, penghuni KHAR diminta membuat pemeriksaan kesihatan...beratur lagi..masa ni aku pun ada di tempat kejadian..check suhu badan..sapa yg lebih dari 39 degree celcius akan ditahan n kuarantin..alhamdulillah..suhu badan aku normal..


apapun..kepada sahabat2 yang dalam perjalanan pulang dan yang akan pulang ke destinasi masing2...jaga diri baik2..jaga kesihatan...jaga kebersihan..semoga kita semua dilindungi Allah tidak kira dimana jua kita berada...amin...


selamat bercuti!!!


1 comment:

  1. kte pon stay cool...hehe..
    wpun keadaan agak kecoh cket lantaran
    nk balik kg...kih3x..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin