Tuesday, July 28, 2009

Menikmati gaji pertama


alhamdulillah...hari ni aku dapat gaji pertama setelah seminggu bekerja part time di kedai minimart Sweet n Sour..lokasinya berhadapan dengan bangunan KHAR yang tersergam indah..dekat jer..

erm..gaji yg aku dapat adalah sebanyak kira2 200 ribu rupiah..hehe....jadi sempena gaji pertama ni aku beli la sedikit barang keperluan..dan selebihnya simpan di dalam tabung cap ayam..hehe..nak kumpul duit banyak2...kalau budget dah cukup...boleh la aku beli baju untuk raya nanti..teringin la nak beli baju jubah seluar..dari dulu lagi..tapi tak terbeli2 pun..kadang2 aku ni kedekut sangat nak kuarkan duit beli baju-bajuan ni...jimat la konon..huhu..

actually..keje part time ni letih gak..tapi aku ni saja gedik nak keje...tak pasti la...sama ada aku keje untuk satu sem atau tak sampai sebulan..ikut keadaan gak..apapun...

...JANGAN HILANG FOKUS BELAJAR ...


No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin