Tuesday, July 7, 2009

Bermulanya sem 7


alhamdulillah....bersyukur kepada yang Maha Esa kerana aku masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi ini dan kembali menyambung pengajian ku di UPSI sebagai pelajar semester 7....sungguh pantas masa berlalu.....pejam celik pejam celik...dah sem 7......so aku skang ni adalah super sunior...bukan super junior...

ini bermakna, sem ni adalah sem yg terakhir aku dan sahabat2 menuntut ilmu di bumi tanjung malim...sem ni aku ambk 4 subjek jer....kimia perindustrian, sains alam sekitar, pembolehubah kompleks dan penyelidikan (tesis)...alhamdulillah jadual kurang padat...tak sepadat sem lepas...hari isnin tak de kelas...mungkin hari jumaat bakal tak de kelas...tak pasti...biasalah awal2 ni kadang ada perubahan jadual...apapun aku harap..aku dapat menempuhi sem 7 ini dengan semangat juang yang tinggi...insyaAllah....

2 comments:

Blog Widget by LinkWithin